Vakmanschap 3.0

In de hoofden en handen van professionals zit veel praktijkkennis.
Maar veel van wat je doet is zó vanzelfsprekend, dat je het niet meer ziet. Het is zo 'gewoon' dat het lastig is om te ver(ant)woorden, waarom je doet wat je doet en wat het effect is van jouw inspanningen.
Verhalen geven toegang tot die verborgen praktijkkennis.
Weet je wat de opbrengst is, als je in je praktijkverhalen duikt en praktijkkennis verbindt met wetenschappelijke kennis?
Individuele medewerkers
Nieuwsgierig?
Informeer naar de mogelijkheid om verhalen te gebruiken voor vakmanschap 3.0.
Alles wat je nodig hebt is er al...
Maar veel van wat je doet is zó vanzelfsprekend, dat je het niet meer ziet. Het is zo 'gewoon' dat het lastig is om te ver(ant)woorden, waarom je doet wat je doet en wat het effect is van jouw inspanningen.
Verhalen geven toegang tot die verborgen praktijkkennis.
Weet je wat de opbrengst is, als je in je praktijkverhalen duikt en praktijkkennis verbindt met wetenschappelijke kennis?
Individuele medewerkers
- Worden zich bewust van wat klanten ècht nodig hebben, van wat 'werkzame mechanismen' van hun aanpak zijn, van hun onderliggende visie, van methodieken, materialen en instrumenten die ze gebruiken;
- Zijn trots op hun vakmanschap en geven hun visitekaartje af.
- Kennen elkaars kwaliteiten en competenties en maken daar gebruik van;
- Leren van elkaars vakmanschap;
- Zijn/worden ambassadeur van hun vak.
- Krijgen effectievere en betere ondersteuning.
- Kan richting financier duidelijk maken op welke effecten zij zich wil laten afrekenen;
- Weet wat nodig is om het vakmanschap van medewerkers verder te ontwikkelen.
Nieuwsgierig?
Informeer naar de mogelijkheid om verhalen te gebruiken voor vakmanschap 3.0.
Alles wat je nodig hebt is er al...